Objavljeno: 14.04.2016 u 10:27 | Slike, Zanimljivosti | Komentara:

10 najpoznatijih logoa na svijetu koji imaju skriveno značenje (MERCEDES će vas najviše iznenaditi)

Saznajte šta logoi naših omiljenih brendova zapravo predstavljaju!

1. Volkswagen

volkswagen-0

Logo Volkswagen-a jednostavno predstavlja inicijale kompanije. “Volks” je njemačka riječ za ljude, a “Wagen” je njemačka riječ za automobil.

2. Toyota

toyota-1

Logo se sastoji od tri elipse. Jedna elipsa predstavlja srce kupca, druga srce proizvoda, a treća srce tehnološkog napretka.

3. BMW

bmw-2

Njihov logo je u stvari odavanje priznanja istoriji kompanije u avijaciji. Logo prikazuje propeler u pokretu, a plavi dio predstavlja nebo. To je zbog uloge ove kompanije izradnji aviona za njemačku vojsku za vrijeme Drugog svjetskog rata.

4. Audi

audi-3

Mnogi se pitaju šta 4 kruga na ovom logogu predstavljaju. Oni predstavljaju 4 kompanije koje čine Auto Union od 1932. godine, a to su: DKW, Horch, Wanderer i Audi.

5. FedEx

fedex-4

Ovaj logo djeluje jednostavno. Međutim, pogledajte bolje! Između slova “E” i “X” nalazi se strelica koja u stvari prestavlja stremljenje ka budućnosti.

6. Mobil

mobil-5

Sam logo ne predstavlja ništa, bitna su boje. Crvena predstavlja snagu, dok plava predstavlje vijernost i sigurnost.

7. IBM

ibm-6

Ovaj logo ima poruku za cijeli svijet. Bijele horizontalne linije predstavljaju znak jednakosti, tj. da su svi ljudi na ovoj planeti jednaki.

8. Apple

apple-7

Ovaj logo izveden je iz priče o Adamu i Evi. Zagrižena jabuka predstavlja plod “Drveta znanja”.

9. Mercedes-Benz

mercedesbenz-8

Mercedesova trokraka zvijezda predstavlja kompanijinu dominaciju nad morem, vodom i vazduhom.

10. Amazon

amazon-9

Strelica koja se pruža od slova “A” do slova “Z” predstavlja širok spektar stavki za maloprodaju, od A do Z.

Izvor: fokuzz.com

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Moj.ba! Zbog velikog broja komentara Moj.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Dodaj komentar na članak: