Objavljeno: 01.10.2015 u 14:35 | Featured, Zanimljivosti | Komentara:

NE MOGU DA SE UMORIM, NI DA SE RAZBOLIM: Rus ubrizgao u sebe bakteriju staru 3,5 miliona godina (VIDEO)

Prije četiri godine Rusi su u sibirskom ledu pronašli 3,5 miliona godina staru bakteriju čiji proteini navodno pomažu jačanju odbrambenog mehanizma u ljudskom organizmu. Naučnici smatraju da bi “Bacillus F” uveliko mogao usporiti proces starenja i produžiti ljudski vijek na 140 godina.

inekcija-pixabay

Ubrzo su Rusi počeli ubrizgavati bakteriju u miševe, potom i u ljudske krvne stanice, ali sve to jednom gospodinu nije bilo dovoljno. U potrazi za ‘vječnim životom’ ruski znanstvenik Anatolij Bručkov sa zadovoljstvom je prihvatio izazov i Bacillus F ubrizgao u sebe!

Rezultati su, ako mu je za vjerovati, nevjerojatni:

- Radim kao pas, a uopće se ne umorim! U posljednje dvije godine nisam se ni prehladio – uzbuđeno je pričao Bručkov za The Siberian Times.

- Rezultati eksperimenata s miševima bili su izvrsni, pa sam pomislio da bi bilo zanimljivo isprobati isto na čovjeku… Nisam dugo tražio dobrovoljca.

Kaže da nije bilo rizika.

- Bakteriju smo našli u jednom jezeru, tu je bila više od tri milijuna godina. Lokalni ljudi godinama piju vodu iz tog jezera, i gle čuda, žive puno duže nego ostali. Tako sam zaključio da nema opasnosti ako je ubrizgam u sebe…

Bručkov priznaje da ovo nije službeni znanstveni eksperiment, ali čini se da bakterija na njega utječe sjajno.

- Ne mogu profesionalno objasniti efekte. Ali ja vam tvrdim da se u dvije godine nisam razbolio. Nisam osjetio nikakve simptome prehlade, nije me ni grlo zapeklo. Možda bih trebao otići u nekakvu kliniku da me detaljno pregledaju i donesu sud.

Bručkov je potvrdio da se u njegovom laboratoriju još eksperimentira s bakterijom.

- Moramo otkriti kako ta bakterija usporava starenje. Što drži mehanizam na životu? Kako se može to iskoristiti? Na taj način trebamo cijelu priču promatrati…

U svakom slučaju, u dalekom Sibiru su uvjereni da su pronašli lijek za produljenje života. I nešto što bi ih moglo učiniti jako bogatim ljudima.

Izvor: jutarnji.hr