Objavljeno: 15.05.2015 u 11:21 | Svijet, Vijesti | Komentara:

Uplatili su odmor iz snova u Grčkoj očekujući ovo. Kada su stigli tamo – šok!

Grupa britanskih turista, koji su uplatili ljetovanje na poluostrvu Halkidiki, u hotelu sa pet zvjezdica, doživjeli su šok kada su vidjeli da se on i dalje gradi. Ispred hotela “Blue Lagoon Princess” dočekali su ih rovokopači i gomile zemlje, a neki dijelovi objekta još nisu bili dovršeni.

prevareni-turisti (1)

Džes Vudhaus (19) iz Derbišira uplatila je ljetovanje od 1.600 funti za sebe i majku Džuli, kojoj je to bio poklon za 50. rođendan.

Rekli su nam da će hotel biti završen prvog maja, ali kada smo stigli, tamo je bilo gradilište. Ispred hotela je bila kaljuga, a građevinski radnici su bili na sve strane”, kaže ona.

prevareni-turisti-6

Jedno dijete je na podu u hotelskoj sobi našlo gomilu šrafova, a u drugoj su s plafona visili kablovi.

Poslije šest sati čekanja putnici su premješteni u drugi hotel, a neki su završili u objektima niže kategorije. “Do kraja odmora nismo bili sigurni da li će nas vratiti nazad, upropastili su nam odmor”, kaže Džes.

prevareni-turisti (2)

Turisti, od kojih su neki uplatili aranžman za porodicu u iznosu od 1.000 funti za nedelju dana, uputili su na Tviteru kritike na račun agencije “Tomson”.

Danas sam stigao u hotel Blue Lagoon Princess, Halkidiki, gdje treba da provedem medeni mjesec. Hotel je gradilište i nije završen”, napisao je Sem Pasko.

prevareni-turisti (3)

Rezervisao sam sobu sa pogledom na more i džakuzijem, a poslije šest sati čekanja na ključ, rečeno mi je da neće biti završen još nedelju dana. Na kraju (poslije cijelog dana putovanja i čekanja sa našom devetomesečnom bebom) premjestili su nas u drugi hotel”.

prevareni-turisti (4)

Na sajtu Trip Advisor Pol iz Linkolnšira napisao je:

Radovi napreduju sa svakim danom, ali je mjesto prašnjavo i prljavo, neprekidno nalijećete na građevinske radnike, a kablovi vire na sve strane. Vodokotlić u našem kupatilu ili nije radio, ili bi sve poplavio. Tri puta smo zvali vodoinstalatera.”

Agencija “Tomson” je izdala saopštenje u kome se izvinila putnicima zbog neprijatnosti:

prevareni-turisti (5)

Tomson se izvinjava malobrojnim prvim gostima hotela Blue Lagoon Princess” na Halkidikiju, koji su doživjeli neprijatnost zbog završnih radova na izgradnji hotela. Čim smo obavješteni o situaciji, naš tim je u saradnji sa hotelom organizovao alternativni smještaj. Bio je to gest dobre volje u skladu sa našim uslovima, koje su klijenti prihvatili prilikom uplate aranžmana.”

Izvor: blic.rs

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Moj.ba! Zbog velikog broja komentara Moj.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Dodaj komentar na članak: