Objavljeno: 21.09.2016 u 10:37 | Ostalo, Slike | Komentara:

Prodavali majice na ulici, a onda postali multimilioneri: Uspjeli zahvaljujući rečenici njihove majke

Braća Bert i Džon Džejkobs, osnivači kompanije ‘Life is Good’ (Život je lijep), došli su na ideju koja je promjenila njihove živote zauvijek: Odlučili su da prodaju majice koje su sami dizajnirali.

braca-majice

Braća su prešla težak put od prodaje majica iz kombija na ulicama Bostona, do toga da vode multimilionski posao. Oni vjerovatno nikada ne bi uspjeli da nije bilo njihove majke, Džoan, koja je učila svoje sinove da vide samo dobre stvari u životu, bez obzira na sve, piše Inspiremore.

Džon i Bert odrasli su kao najmlađi, od šestoro djece u porodici koja je pripadala niže-srednjoj klasi. Kada su bili u osnovnoj školi, njihovi roditelji imali su strašnu saobraćajnu nesreću. Njihova majka prošla je sa manjim povredama, ali otac je pretrpio više trauma i nije više mogao da koristi desnu ruku.

Ova tragedija uticala je mnogo na ponašanje njihovog oca: Postao je nervozan, svašta je moglo da ga iziritira i počeo da je se svađa i vrijeđa bez razloga.

Ali, uprkos svim nevoljama, njihova majka je i dalje vjerovala da je život dobar. Svakog dana, kada se porodica okupljala i večerala zajedno, ona bi postavljala djeci jedno pitanje:

“Koje su se dobre stvari danas dogodile?”

“Mamine riječi bile su jednostavne, ali bi potpuno promjenile energiju u prostoriji. I prije nego što smo toga postali svjesni, pretresali smo sve najbolje, najsmješnije i najbizarnije dijelove dana. Taj optimizam je nešto što je naša porodica uvijek imala, čak i kad skoro ništa drugo nismo imali,” priča jedan od braće.

Ova majka naučila je svoje sinove da je biti optimističan izbor koji pravimo svakog dana. Bert i Džon pratili su jednostavno pravilo cijelog svog života. Počeli su da prodaju odjeću na ulicama Bostona, i nakon pet godina prodaje imali su samo 78 dolara na računu. Ali, nisu odustali. Njihov veliki uspjeh došao je nakon što su osnovali svoj brend i ponovo lansirali kompaniju – proizvodili su majice sa smajlijima i frazom “Life is good” (Život je lijep).

Jednostavan ali pozitivan dizajn osvojio je srca mnogih, i na kraju godine “Life is Good” prodao je majice u vrijednosti od 87.000 dolara. Danas, njihove majice, šeširi, i drugi odjevni predmeti prodaju se u prodavnicama širom svijeta, a kompanija se procjenjuje na 100 miliona dolara, i promoviše zdrav način života. Baš kao i prije 22 godine, oni žive svoj moto “Life is Good”, a izgleda da se sa tim slaže i hiljade kupaca širom svijeta.

Izvor: stil.kurir.rs

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Moj.ba! Zbog velikog broja komentara Moj.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Dodaj komentar na članak: