Objavljeno: 08.05.2018 u 12:28 | Svijet, Vijesti | Komentara:

Poplava na brodu: Voda je ušla u hodnik i sobe, molite za nas…

Čuli smo kako se o pod razbijaju violine i pada srebrni pribor za jelo, kao na Titaniku, napisala je u dramatičnoj objavi putnica kruzera nakon što je u četvrtak na brodu puknula cijev

brod-voda

Kao u posljednjim satima Titanika bilo je putnicima na kruzeru Carnival Dream koji je prošlog tjedna plovio bajkovitim Karibima nakon što je poplavilo 50 brodskih kabina

Na brodu je puknuo cjevovod, nakon čega je voda u četvrtak poplavila hodnike i 50-ak soba na devetoj palubi kruzera. Stotinjak gostiju je noć katastrofe bilo prisiljeno prespavati na hodnicima, ležeći na prostirkama, vrećama za spavanje i madracima koje su im poslagali u brodskom wellness centru.

Stravične fotografije i video snimila je putnica Marla DeAnn Haase i objavila ih na svojem Facebooku u, kako je napisala, rijetkom trenutku kad je uspjela ‘uhvatiti’ internetsku vezu.

- Poplavljeni smo nasred oceana, na krstarenju… Čuli smo kako se o pod razbijaju violine i pada srebrni pribor za jelo, kao na Titaniku. Pomolite se za sve nas… – napisala je u dramatičnoj objavi.

- Doslovno sam pomislio da gledam prizore s Titanika – komentirao joj je jedan od prijatelja na društvenoj mreži.

Kruzer je u nedjelju, prema rasporedu, uplovio u matičnu luku u New Orleansu. Na brodu je bilo oko 3600 putnika. Kako piše Miami Herald, putnica koja je snimila fotografije i video, po dolasku u luku nije bila dostupna za komentar, a njezina objava s Facebooka više nije javno dostupna.

‘Putnicima ćemo vratiti puni iznos’

Iz kompanije Carnival Cruises objavili su da će svim putnicima na ovom katastrofalnom krstarenju biti vraćen puni iznos koji su platili te će im pri sljedećem putovanju njihovim brodovima, ako se na to odluče, dati popust od 50 posto. Na svojim stranicama, uz priopćenje, objavili su i snimku hodnika nakon što je osoblje uspjelo izbaciti vodu i posušiti podove.

- Naši timovi na brodu odmah su prionuli ispumpavanju vode i popravku cijevi. Izuzetno cijenimo razumijevanje naših gostiju i iskreno se ispričavamo. Zahvaljujemo posadi na brzoj reakciji i napornom radu kojeg su uložili da se situacija stabilizira. Naglašavamo da je nezgodom bilo pogođeno stotinjak putnika, dok ostali do sljedećeg dana niti znali niti osjetili što se dogodilo – poručili su iz kompanije.

Izvor: 24sata.hr

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Moj.ba! Zbog velikog broja komentara Moj.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Dodaj komentar na članak: