Objavljeno: 28.10.2016 u 16:39 | Biznis | Komentara:

5 razloga za dolazak na DAMconf 2016 u Zagrebu

Sve sitnije brojimo do regionalne konferencije digitalnog oglašavanja 10.11.2016. u zagrebačkom Hypo Centru koju ove godine zajedničkim snagama realizuju dugogodišnji partneri medijski gigant RTL Hrvatska i vodeća regionalna mobilna oglašivačka mreža ClickAttack. U slučaju da se još uvijek dvoumite oko dolaska, donošenje odluke olakšaće vam ClickAttack-ova lista 5 razloga zašto bi svako ko se bavi marketingom trebao doći na DAMconf:

damconf_campaign

1. Networking. Networking. Networking.

ClickAttack predstavnica Kristina Šaško među posjetiocima konferencije najavljuje marketing menadžere velikih kompanija i brendova, direktore digitalnih sektora u regionalnim marketinškim agencijama, čelnike uglednih regionalnih preduzeća kao i brojne utjecajne osobe u regionu.

Prošle godine demografija publike izgledala je ovako: brendovi 36,92%, mediji 31,31%, agencije 29,44% i developeri 2,34%.

2. Prethodne dvije konferencije su zabilježile veliki uspjeh.

Sa time se slaže i predstavnik Nimbletank kompanije David Skerret koji se ove godine, po treći put, vraća za govornicu kako bi pričao o digitalnim trendovima! Pogledajte galeriju fotografija sa MAD konferencija 2014. i 2015. godine. Ove godine konferencija nosi naziv DAMconf, a posjetioce očekuje bogat program, razne aktuelne teme i zanimljivi govornici. A kad smo kod govornika…

3. Govornici koji mudro zbore.

Za govornicom će biti eminentni marketinški stručnjaci iz čitave Evrope. Među ostalima, imaćete priliku da čujete Shazam-ovog Richarda Harlessa, Roberta Agostija iz britanskog Manning Gottlieb OMD-a kao i SpotX-ovog Leona Siotisa.

4. Spojite zanimljivo sa korisnim.

Nakon konferencije slijedi druženje marketinških entuzijasta na kojem ćete imati priliku da razmjenite vizitke sa svim potencijalnim saradnicima i popričate sa onima koje već dugo niste vidjeli. Na sam datum konferencije, 10.11.2016, u Zagrebu će se desiti čak 33 druga događaja, izložbi, koncerata i sl, pa će svi ljubitelji knjiga ali i obožavatelji Placeba imati priliku da spoje zanimljivo sa korisnim.

5. Izlaz izvan okvira mobilnog oglašavanja.

Dok je na dosadašnjim konferencijama naglasak bio isključivo na mobilnom oglašavanju, ove godine će predavanja, paneli i prezentovane studije biti okrenuti gorućim tema kao što su nativno i programmatic oglašavanje, audience measurement ili pak pitanju koliki je doprinos mobilnih uređaja činjenici da su korisnici stalno online.
ClickAttack najavljuje puno novina, ali ono što ostaje nepromjenjeno je činjenica da će konferenciju, kao i prethodnih godina, posjetiti najznačajniji marketinški stručnjaci, oni koji odlučuju i koji određuju budžete. Dođite i vi na DAMconf 10.11.2016. u Zagrebu!
Ostale detalje možete pronaći na website stranici konferencije www.damconf.com.

( Moj.ba )

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Moj.ba! Zbog velikog broja komentara Moj.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Dodaj komentar na članak: