Objavljeno: 22.03.2019 u 22:00 | Hrana i piće | Komentara:

Ovu GREŠKU kod spremanja GLJIVA mnogi rade! Evo šta nikako ne radite…

Advertisement

Osim što su bogate bjelančevinama, gljive su dobar izvor prehrambenih vlakana koja ometaju apsorpciju masti i pomažu pri procesu mršavljenja. Sadrže i vitamine, minerale i druge tvari koje jačaju imunitet.

gljive

Gljive su veoma ukusne. Ipak, trebate znati kako ih pripremiti kako ne biste naškodili sebi. Nikada ne podgrijavajte gljive, kada ih napravite pojedite ih odmah. Ako ih podgrijavate samo ćete dovesti do probavnih smetnji i skupljanja štetnih ostataka.

Gljive se zbog svojih proteina lako mijenjaju i postaju štetne, preporučljivo ih je samo blago zagrijati do 70 stepeni.

Kada ih pripremate, kuhajte ih ili pržite onako kako treba. Ni predugo, ni prekratko, Nipošto ih ne pripremajte u mikrovalnoj.

( Moj.ba )

loading...
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Moj.ba! Zbog velikog broja komentara Moj.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Dodaj komentar na članak: