Objavljeno: 14.09.2017 u 12:45 | Regija, Vijesti | Komentara:

SKICA NASA-e OTKRILA: Pored Niša se nalazi kosmički lijevak, istraživači stižu u Srbiju

Grupa stranih i domaćih ‘naučnika’ ispitivaće narednih mjeseci ‘vodu, zemlju i vazduh’ Niša i okoline kako bi pronašli tačku koja ima figurativni naziv ‘kosmička vrata’.

zemlja-pixa

To parče niške zemlje je, kako tvrde, dio „kosmičkog lijevka“, što predstavlja putanju gdje talasi sto puta brže putuju od zemljine kugle do kosmosa, piše portal „A1 info“.

Kao prethodnica tom timu, u Nišu se ovih dana ponovo, poslije 15 godina, našao Đorđe Špirić Frakson, „naučni istraživač paranormalnih“ pojava koji je inicijator istraživanja.

„Skica po kojoj sam ustanovio da se baš na ovom mjestu nalaze kosmička vrata potiče iz NASA koja je poslije istraživanja došla do ovog zaključka. Cilj istraživanja je da se pronađe najidealnije mjesto na zemlji gdje se liječe mentalna oboljenja kao što su razne fobije, strahovi, posljedice raznih stresova i slične pojave“, priča on.

Špirić će, kako pojašnjava, po skici iz NASA pokrenuti timsko istraživanje u gradu i okolini, gdje bi trebalo da pronađu parče niške zemlje „gdje planeta zemlja zapravo ima najbržu, najfleksibilniju talasnu komunikaciju sa kosmosom, a što predstavlja najdjelotvornije mjesto za liječenje fobija i sličnih oboljenja“. Frakson kaže da je bio šokiran kada je pohađajući jednu studijsku grupu čuo da lijevak ide direktno iz Srbije odnosno iz Niša i okoline.

„Prema toj polutajno objavljenoj skici, na ovom prostoru jugoistoka Srbije u prečniku od 40 kilometara, nalazi se jedino mjesto na zemaljskoj kugli čiji talasi u najvećem intenzitetu pogoduju izliječenju ljudi koji su na primjer imali saobraćajni udes, pa ne mogu ponovo da sjednu za volan, preživjeli razvod, pa sada imaju velike probleme sa socijalizacijom, neko je preživio napad nožem, pa se sada boji da izađe na ulicu… Širok je pojam tih stečenih emocija.“

„U svakom slučaju, na prostoru Niša i okoline se nalazi jedno ili više mjesta, dokazaće istraživanje, gdje zemlja najbolje komunicira sa kosmosom“, rekao je Špirić.

On dodaje da još istražuju kakva vrsta talasa utiče na mentalna oboljenja.

„Nadam se da ćemo poslije dužih analiza moći da budemo malo precizniji kako i na koji način ova sredina djeluje ’srećno‘ na ljude. Ova istraživanja nemaju nikakvu vezu sa gatarama, vračarama i sličnim pojavama, već se naslanjaju na istraživanja velikog naučnika Nikole Tesle koji je imao svoje teorije o postojanju jednog takvog mjesta. Iskreno, kada sam vidio skicu i shvatio da je u pitanju Grad Niš, sjetio sam se da sam ovdje imao izuzetno mnogo uspjeha u terapijama, tako da sam odmah odlučio da dođem ovdje i nema novca koji bi me u tome spriječio. Za dolazak u Niš sam imao podršku nekoliko naučnih istraživača, a najviše mi znače riječi Kena Baklana, profesora koji ispituje uticaje magneta“, priča Špirić.

O takozvanom „kosmičkom lijevku“ se maltene ništa ne zna u javnosti, kaže Špirić.

„Nije mi prijatno ako neko kaže da ja od ovog istraživanja imam neke koristi jer ja tu ne vidim novac. Ja živim udobno u Australiji, radim terapije i nije mi potrebno da sebe izlažem bilo kakvim egzistencijalnim rizicima, ali ovo je toliko intrigantno da sam morao da sjednem u avion i odmah dođem u Niš kako bi počeo da istražujem“, istakao je Špirić.

On je dodao da sljedeće nedelje dolazi jedan američki istraživač kako bi počela mjerenja.

„U mnoge stvari se ne razumijem, ali znam ko zna, tako da će jedan po jedan naučnik dolaziti u Niš iz zemlje i inostranstva kako bi ispitivali zemljište, magnetni elektricitet, elektromagnetne talase i sve drugo što je potrebno kako bi dokazali da se baš na ovom parčetu niške zemlje nalazi mjesto gdje ’talasi jure‘ u odnosu na druge dijelove zemljine kugle. O svim zaključcima ću da obavijestim Vladu Srbije jer ovo nije moj privatni projekat već nacionalna stvar“, napominje ovaj rođeni Sarajlija.

Izvor: novosti.rs