Objavljeno: 03.02.2017 u 21:19 | Lifestyle, Moda | Komentara:

6 najpopularnijih muških parfema (FOTO)

Kada biramo parfeme, svi se trudimo da odaberemo onaj miris koji najviše odgovara našem karakteru…

Ali, istrajnost i postojanost jednog parfema na koži nisu jedine vremenske karakteristike koje su važne kada govorimo o mirisima. Svake godine, kreira se izobilje parfema, ali ipak, samo neki od njih dožive svjetsku slavu. Kako kaže istoričar i čuveni britanski parfimer Roha Dav, samo 0.2 posto proizvedenih parfema uspiju da dobiju status pravog klasika. Ovog puta, mi vam predstavljamo šest relativno novih parfema, koji će sigurno biti omiljeni u godinama koje tek dolaze.

Paco Rabanne 1 Million

parfemi (1)

Ovaj parfem je jednostavno previše uspješan da ne bi postao klasičan. Svakih pet sekundi, u svijetu se proda jedna flašica ovog parfema, a sljedeće godine, ovaj miris puni deset godina. Intenzivna formula, kombinovana sa upečatljivim imenom i pakovanjem kreiraju parfem koji ostavlja svoj trag u svijetu. Ovaj parfem je svjež, gurmanski i intenzivan, a muškarcima pruža luksuz u nečemu prefinjenom, ali ipak neprikosnoveno muževnom.

Frederic Malle Monsieur

parfemi (2)

Ovaj parfem, koji je djelo francuskog parfimera Bruna Jovanovića je jedan od onih nezavisnih proizvoda koji imaju potencijal da postanu vječni klasici. Ovaj svježi i u isto vrijeme senzualni miks mandarine, pomorandže, pačulija i mošusa je jedinstveni i upečatljiv. Rijetko koja osoba može reći da ne voli ovaj miris, koji će se i sutradan osjetiti na vratu muškarca koji ga je nosio.

Dior Sauvage

parfemi (3)

Dior Sauvage će svakako postati klasik, zahvaljujući svojoj kreativnoj i komercijalnoj mješavini bergamota, lavande, vetivera i ambroksana. Iako je lansiran 2015.godine, ovaj miris je već sada prvi izbor brojnih mušaraca. On ima potencijal, koji je naglašen činjenicom da ovaj miris možete nositi i tokom dana i u večernjim časovima.

Dunhill ICON

parfemi (4)

Nazvati jedan parfem ICON je veoma smjeo potez za bilo koju kompaniju. Ipak, u slučaju Dunhill brenda, ovaj potez se isplatio, jer je njihov parfem od svog nastanka pa do danas dobio more pozitivnih kritika. Kao začinjena i dimljena mješavina mirisa, ovaj parfem je prefinjen i savršen za one zrele muškarce. Postaće dio klasike kao cijeli paket – zbog svoje kompozicije, zbog svog pakovanja i zbog modernog poimanja klasičnog, luksuznog engleskog mirisa.

Christian Dior Leather Oud

parfemi (5)

Predstavljen 2010.godine, kao dio Collection Privee serije mirisa, ovaj parfem je jedan od najboljih primjera šta se sve može postići sveprisutnom notom mirisa, kada njome manipuliše talentovani čovjek poput Fransoe Demašija.

Chanel Allure Homme Sport

parfemi (6)

I dalje snažno prisutan 13 godina nakon predstavljanja, ovaj Chanel parfem je jedan od najprodavanijih sportskih mirisa na tržištu. On predstavlja modernizovanu varijantu klasične harmonije vetivera, sa klasičnim materijalima i interesantnom modernom sintetikom. Duh inventivnosti i novacije daje snažan potencijal ovom mirisu, koji je i dan danas nešto originalno. Baš zbog toga, ovo Chanel izdanje će biti dobro utemeljeno na tržištu i za deset godina.

Izvor: luxlife.rs

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Moj.ba! Zbog velikog broja komentara Moj.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Dodaj komentar na članak: