Objavljeno: 25.05.2013 u 15:03 | Featured, Zdravlje | Komentara:

KANAĐANI U ŠOKU: Naučnici objavili jeftin lijek protiv raka, ali niko nije zainteresovan!?

Ovaj lijek ne iziskuje patent, tako da ga bilo ko može da primijeni jeftino i brzo, za razliku od neefektivnih skupih lijekova koje proizvode vodeće farmaceutske kompanije!

lijek-protiv-raka

Kanadski naučnici su pronašli jednostavan lijek za potpuno izlječenje raka, ali velike farmaceutske kompanije uopće nisu zainteresirane za njegovu proizvodnju. Istraživači sa Sveučilišta Alberte u Edmontonu, su uspjeli prošlog tijedna u potpunosti izliječiti rak svojim preparatom, ali mediji i televizija jedva da su objavili nešto o ovoj jednostavnoj tehnici izlječenja raka koja koristi obične jeftine lijekove.

Metoda uključuje primjenu dikloroacetata (DCA), koji se trenutno koristi u liječenju metaboličkih poremećaja , tako da uopće ne stvara negativne nus pojave ili neželjene dugoročne efekate.

Ovaj lijek ne iziskuje patent, tako da ga bilo ko može primijeniti jeftino i brzo, za razliku od neefektivnih skupih lijekova koje proizvode vodeće farmaceutske kompanije!

Kanadski su znanstvenici testirali DCA na ljudskim stanicama i s njim bezopasno ubili rak; pluća, mozga i grudi, dok su zdrave stanice ostale netaknute i žive.

Ovaj lijek su testirali i na štakorima koji su imali ozbiljne tumore u završnim stadijima, njihove su se bolesne kancerogene stanice trenutačno skupile kada su im u vodu za piće stavljali DCA.

Lijek sastavljen od DCA je široko dostupan, i tehnika za izlječenje raka je iznimno jednostavna, ali zbog čega se velike kompanije ne u uključuju u proizvodnju lijeka i njegovu distribuciju, zbog čega mediji nisu zainteresirane za ovo otkriće?

Ljudske stanice imaju prirodne mehanizme za borbu protiv raka to su organele – mitohondriji, no oni trebaju okidač da bi postale efektne.

U Wikipediji stoji: Mitohondrij je stanična organela eukariotskih stanica koja služi kao izvor stanične energije. Mitohondriji su mjesto aktivnosti ciklusa limunske kiseline (Krebsovog ciklusa) kao i mjesto stvaranja adenozin trifosfata elektronskim transportom i oksidativnom fosforilacijom. Cilindrične su strukture, promjera između 0,3 i 1 µm i dugi od 5 do 10 µm.Sastoji se od dvije membrane, od kojih je vanjska relativno napeta, unutrašnja membrana je naborana kako bi joj se povećala površina i tako povećala mogućnost stvaranja ATP-a.Vjeruje se da su nastali endosimbiozom od aerobne bakterije i zato sadržavaju 70 S ribosome i cirkularnu DNA kao i prokarioti. Kraj citata.

Znanstvenici su do sada smatrali da stanični mitohondriji postanu oštećeni i neaktivni za vrijeme napada raka. Fokusirali su se na glikolizu, koja je slabo efektna u borbi protiv raka i uglavnom bacanje resursa i trošenje vremena.

Proizvođači lijekova su se fokusirali na glikolizu kao tretman u borbi protiv raka!

S druge strane tretman DCA-om ne uključuje metode glikolize već se u potpunosti fokusira na mitohondrije; oni aktiviraju mitohondrije koji se nakon aktivacije uspješno i brzo bore protiv raka.

Ovaj efekt dozvoljava raktivaciju procesa koji se naziva apoptoza. Mitohondriji u sebi imaju program za samouništenje koji se aktivira kada se radi o stanicama raka!

Bez apoptoze, tumori brzo i neobuzdano rastu jer se njihove stanice odbijaju „ugasiti.“ Funkcionalni i aktivirani mitohondriji, zahvaljujući DCA, pokreću ovaj proces i jednostavno gase stanice raka!

Kada se isključi proces glikolize, tijelo proizvodi manje ,liječne kiseline, tako da se oštećeno tkivo oko stanica raka ne raspada i na takva način ne stvara pogodan teren za tast novih tumora.

Farmaceutske kompanije ne investiraju novac u istraživanja DCA metode jer se takva ne može patentirati, a bez patenta FARMACEUTKA INDUSTRIJA NE MOŽE ZARAĐIVATI NOVAC.

Oni trenutačno zarađuju ogromne svote novca na njihovim patentiranim „lijekovima“ za AIDS.

S obzirom da farmaceutske kompanije neće razvijati DCA do konačne primjene na ljudima, bilo bi potrebno da neovisne laboratorije započnu klinička ispitivanja DCA da bi potvrdile istraživanja kanadskih znanstvenika i da bi se na koncu lijek mogao primjenjivati na ljudima. Sav se taj posao može napraviti u kolaboraciji s kanadskim sveučilištem koje je prvo započelo istraživanja, i svakako će rado asistirati istraživanja i razvijanje krajnjeg lijeka za potpuno liječenje raka!

Nadamo se da će objavljivanje ovog teksta doprinijeti podizanju svjesnosti o učincima dikloroacetata – DCA i njegovoj uspješnosti u izlječenju raka, i iskreno se nadamo da će možda tako inspirirati neke neovisne kompanije za istraživanje i proizvodnju ovog lijeka koji ZAISTA SPAŠAVA ŽIVOTE, jer velike farmaceutske kompanije to uopšte neće učiniti.

Izvor: depo.ba